Katılım / Amaç
• Çalışanlar
• Tedarikçiler
• Bayiler
• Diğer paydaşlar…
• Gelirleri arttırmak
• Giderleri azaltmak
• Süreç ve işleyişleri geliştirmek
• Çalışan ve diğer paydaşlarla yakınlaşmak
Müşteri memnuniyetini arttırmak
Süreç
• Sadece telefon numaraları sistemde tanımlanan kitle erişebilir.
• Geliştirilmek istenen ürün, hizmet veya prosesle ilgili spesifik konuya odaklanılır.
• Kurum hedefleri, politika ve kültürüyle ilgili farkındalık arttırılır.
• Katılımcıların çalışma grupları kurarak birbiriyle çalışması teşvik edilir.
• Katılımcıların konuyla ilgili içgörü ve eğilimleri incelenir.
• Aylık projelerle kurum içindeki yaratıcılık dinamik ve canlı tutulur. En yaratıcı ve katılımcı olanlar dönemsel olarak ödüllendirilir.
Örnek
Lansmanı yapılacak…ürünümüzle ilgili nasıl bir tanıtım kampanyası?
• …stoklarımızı, bulunabilirliği düşürmeden nasıl azaltabiliriz?
• Seyahat masraflarımızı iş kalitemizi etkilemeden nasıl azaltabiliriz?
• Üyelerimize gelecek yılki… hedefimizi en anlaşılır şekilde nasıl aktarabiliriz?